Tarefas vinculadas a outras seccións e/ou departamentos

Secretaría, Patrimonio e contratación

– Informes de Responsabilidade Patrimonial.

Emisión de informes relativos a expedientes de responsabilidade patrimonial: Tramítanse polo departamento de secretaría pero o expediente remítese á sección de servizos para que polos técnicos de devandita sección sexa emitido o correspondente informe técnico respecto de a relación entre os feitos e o dano producido, respecto ao funcionamento normal ou anormal dos servizos públicos.

– Valoracións de danos.

Emisión de informes técnicos de valoración de danos (no caso de que o obxecto do expediente sexa o dano producido a un servizo ou infraestructura municipal). Tramítanse polo departamento de secretaría pero o expediente remítese á sección de servizos para que polos técnicos de devandita sección sexa emitido o correspondente informe de valoración económica.

–  Contratos de Obras, Suministros e Servizos:

Emítense informes técnicos nos contratos sobre:

– Solvencia técnica das empresas presentadas á licitación.
– Valoración de ofertas presentadas
– Acreditación dos medios humans e materiais ofertados.

Intervención

–  Facturas da sección de servizos.

Comprobación de todas as facturas presentadas e remitidas polo departamento de Intervención á Sección de Servizos (comprobación dos datos e importes e do cumprimento de todos os requisitos necesarios antes de proceder á firma das mesmas).

–  Certificacións e facturas de ditas certificaciones das obras, servizos e suministros.

Comprobación das certificaciones e facturas emitidas polos adjudicatarios dunha obra, subministro ou servizo e emisión dos informes que sexan pertinentes.

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.