Procedementos e actuacións

Os procedementos e actuacións que se levan a cabo nesta Área de Urbanismo son os seguintes:

A) INTERVENCIÓN ADMINISTRATIVA:
1.- Licenzas polos actos de ocupación, construción, edificación e uso do solo e subsolo.
2.- Comunicacións previas polos actos de ocupación, construción, edificación e uso do solo e subsolo non suxeitos a licenza.
3.- Licenzas de primeira ocupación de edificacións.
4.- Licenzas de demolicións.
5.- Licenzas de parcelacións urbanísticas, segregacións ou divisións de terreos.
6.- Licenzas para a apertura de establecementos e a celebración de espectáculos públicos e actividades recreativas.
7.- Licenzas para a instalación de terrazas ao aire libre ou na vía pública anexas a un establecemento.
8.- Comunicacións previas para a instalación, apertura ou exercicio de calquera actividade económica, empresarial, profesional, industrial ou comercial.
9.- Transmisións de licenzas e cambios de titularidade de calquera acto de uso do solo ou subsolo e de calquera actividade ou establecemento.
10.- Declaracións de desistencia, renuncia e caducidade.
11.- Declaracións de ruína.
12.- Ordes de execución.
13.- Proxectos de urbanizacións e anexos de obra urbanizadora. Recepción das obras de urbanización.
14.- Licenzas de vaos e ocupacións do dominio público que non sexan por venda ambulante.
15.- Elaboración e tramitación de ordenanzas municipais urbanísticas e sobre actividades ou establecementos.

B) DISCIPLINA URBANÍSTICA:
16.- Expedientes de reposición da legalidade por obras en execución.
17.- Expedientes de reposición da legalidade por obras terminadas.
18.- Expedientes de reposición da legalidade doutros actos sen licenza ou sen comunicación previa.
19.- Expedientes sancionadores por infraccións urbanísticas.
20.- Execucións forzosas de actos administrativos en materia urbanística.
21.- Suspensión e revisión de licenzas, comunicacións previas e ordes de execución.

C) PLANEAMENTO:
22.- Plan xeral de ordenación municipal.
23.- Revisións e modificacións das Normas subsidiarias do planeamento de Cambre.
24.- Plans parciais.
25.- Plans especiais.
26.- Estudos de detalle.
27.- Revisións e modificacións do Plan xeral e dos instrumentos de planeamento de desenvolvemento.
28.- Convenios urbanísticos de planeamento.

D) XESTIÓN URBANÍSTICA:
29.- Proxectos de compensación.
30.- Proxectos de reparcelamento.
31.- Proxectos de equidistribución polo sistema de concerto.
32.- Expropiacións forzosas.
33.- Ocupacións directas.
34.- Permutas forzosas.
35.- Convenios urbanísticos para a execución do planeamento.

E) INFORMACIÓN URBANÍSTICA:
36.- Certificacións de cualificacións urbanísticas.
37.- Informes e certificacións de antigüidade e de prescrición de infraccións urbanísticas.
38.- Informes e certificacións de declaracións da caducidade da acción para repoñer a legalidade infrinxida.
40.- Solicitudes de vista e copia de expedientes e dos instrumentos de planeamento.
41.- Informes técnicos e xurídicos a instancia de parte e sobre expedientes en tramitación ou resoltos.

F) OUTROS:
42.- Xestión catastral.
43.- Patrimonio público do solo.
44.- Elaboración de proxectos técnicos, orzamentos e memorias valoradas sobre obra pública.
45.- Elaboración dos pregos de cláusulas administrativas e de prescricións técnicas para contratación.
46.- Informes e valoracións sobre proposicións presentadas en expedientes de contratación.
47.- Direccións de obra e de execución material e coordinación de seguridade e saúde en obra pública.
48.- Informes sobre proxectos de obra pública e solicitados por outras administracións públicas.
49.- Seguimento de obra pública e da redacción de instrumentos de planeamento ou xestión urbanística como responsable de contratos adxudicados.

Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.